29 iulie 2010

Gata cu Circul!?

(28 feb 2010 - sorin.vestic.ro)

Oare n-ar fi frumos să spunem toţi, pe bune, ce gândim?

Să fim cu toţii oameni de bizuială.

Să lăsăm prostiile în grija celor ce-şi ţin pistolul la ureche, când ne dau lecţii de viaţă…

S-o pup pe Adelina, s-o îmbrăţişez pe aia mică, să-mi încrucişez respectuos ideile revoluţionare cu Gabi şi să-i sărut mâna doamnei Faur.

Să încasez un glonte, alături de Tomy şi Luci, pentru campania legalizării.

Să spun un „deci” de dragul lui Schwartz, dar să plec într-o lectură cu Ţucu.

Să joc un şah cu Tiq şi cu Voicu şi să dezbat un meci cu Haut.

Să mă simt onorat că există Cătălina şi să mă bucur de prezenţa lui Pit.

Să nu-mi amintesc de „Padre” şi să se schimbe vremea în hârtiile şefului.

Să nu uit de Hannelore şi să-i aştept pe ucrainian, pe ungur şi pe ghid.

Nota 5: Acest SMS poate fi considerat un pamflet, iar pe preşedinte l-am visat împuşcat.

Niciun comentariu: